Czikora Milla világa...

Kicsi lányunk életének felejthetetlen pillanatait véssük az internetre, hogy ne maradjon ki egy részlet sem amikor kíváncsi lesz arra, hogy milyen is volt az amikor a világra jött. Illetve milyen mókás dolgokat csinált gyermekkorában. :) Elsődlegesen az Apuci szemszögéből megfigyelve az eseményeket, leírva a bgyerekneveléssel járó bénázásáokat... Ez a blog próbál információt adni azon kedves érdeklődőknek is, akik izgatottan várják a napi híreket, de nem akarnak zavarni telefonon minden percben :)

Utolsó kommentek

  • PCsilla: Nem írsz már nekünk? Milla lassan suliba megy és mi lemeradtunk :) Remélem jól vagytok! puszzzzz (2010.02.24. 17:17) Milla első karácsonya
  • .syl.: Helló:) Ha ez érdeklődés-felkeltésnek indult, oké, bejött, úgyhogy kíváncsian várjuk a posztot:) (2010.01.19. 08:22) Milla első karácsonya
  • PCsilla: Hello bello! Nagyon elvesztetek! Minden rendben? (2010.01.14. 14:47) Milla első karácsonya
  • JogászKa: Kérünk képet is mellékelni!!! :-))) A sztárság ezzel jár ám! ;-) Képeket akarunk!!! (2010.01.04. 11:49) Milla első karácsonya
  • JogászKa: Ez olyan cuki!!!! Nagyon meggyúrnám ;-) (2009.12.02. 14:37) Nahát! :)
  • Utolsó 20

Rég írtam

2009.09.25. 13:30 - Apuci (cziki)

Tegnap esti telefonbeszélgetésemnél,  amit Édesanyámmal folytattam tudatosult, hogy már vagy 5 napja nem írtam semmit. Elmézést kérünk azoktól, akiknek nem csillapítottuk a hatalmas híréhségét, de hulla voltam. 

Elkezdtem dolgozni a bányába és sok más dolgom is akadt. Amikor hazaestem, már eleve fáradt voltam, de itthon várt még pár feladat. 

Törpelábút próbálgatjuk alvásra szoktatni. Ez kétféleképpen is érthető. Próbáljuk egyáltalán elaltatni, mert bár volt 3 nap kihagyás tegnapelőtt és tegnap megint sokkal nyűgösebb és kicsit görcsös volt Milla. A másik az, hogy a pocakfájás miatt sokat volt cicin. Sokat rágta, mert az megnyugtatta. Most, hogy volt pár nap görcsszabadság szerettük volna, ha magától elalszik legalább a kezünkben. A kiságyról nem is beszélve...

Szóval próbálkoztunk fájó szívvel az ágyba marasztalni. Néha több, néha kevesebb sikerrel. Nem baj, kitartóak vagyunk.

Csatolok is egy mókás videót, hogy lássa mindenki hogy küzdünk Picúrral... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://czikoramilla.blog.hu/api/trackback/id/tr271406307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PCsilla 2009.09.25. 18:02:25

Nah ilyen egy igazi nő :) .... csak neki legyen már igaza :P ... kis drága! Videóitok közül, nekem ez a kedvencem eddig :)

Apuci (cziki) 2009.09.26. 00:37:48

Nagyon cukin ellenkezik. Anya meg jól leteremt engem, hogy vigyem innen a telefont, mert a felvételnél piros lámpa ég rajta :)


süti beállítások módosítása