Czikora Milla világa...

Kicsi lányunk életének felejthetetlen pillanatait véssük az internetre, hogy ne maradjon ki egy részlet sem amikor kíváncsi lesz arra, hogy milyen is volt az amikor a világra jött. Illetve milyen mókás dolgokat csinált gyermekkorában. :) Elsődlegesen az Apuci szemszögéből megfigyelve az eseményeket, leírva a bgyerekneveléssel járó bénázásáokat... Ez a blog próbál információt adni azon kedves érdeklődőknek is, akik izgatottan várják a napi híreket, de nem akarnak zavarni telefonon minden percben :)

Utolsó kommentek

  • PCsilla: Nem írsz már nekünk? Milla lassan suliba megy és mi lemeradtunk :) Remélem jól vagytok! puszzzzz (2010.02.24. 17:17) Milla első karácsonya
  • .syl.: Helló:) Ha ez érdeklődés-felkeltésnek indult, oké, bejött, úgyhogy kíváncsian várjuk a posztot:) (2010.01.19. 08:22) Milla első karácsonya
  • PCsilla: Hello bello! Nagyon elvesztetek! Minden rendben? (2010.01.14. 14:47) Milla első karácsonya
  • JogászKa: Kérünk képet is mellékelni!!! :-))) A sztárság ezzel jár ám! ;-) Képeket akarunk!!! (2010.01.04. 11:49) Milla első karácsonya
  • JogászKa: Ez olyan cuki!!!! Nagyon meggyúrnám ;-) (2009.12.02. 14:37) Nahát! :)
  • Utolsó 20

Másnap... azaz aznap

2009.08.26. 18:18 - Apuci (cziki)

8 óra után ébredek. Telefonom lenémítva úgy, hogy csak Bea tud elérni. Megnézem riadtan, hogy üzent-e vagy sem. Üzenek neki, hogy jó reggelt...

Nem vártam választ. Valószínűsítettem, hogy még alszik, mivel teljesen ki lehetett készülve. DE megcsörrent a telefon :)

Egy fáradt hang szól bele. Mondja, hogy minden rendben. Átszállították egy másik kórterembe, ott próbálták ébresztgetni, de nem sikerült felkelnie. Azaz megpróbálta, de majdnem összeesett a mosdó felé menet. Ekkor még nyomtak bele valami infúziót és adtak neki valami reggelit. Le kellett tusolni. Ezután a csecsemőosztályra át kellett mennie a saját lábán! A 3 as számú szobában kapott helyet, ahol most 3 an vannak. A 12 es ágyat kapta. Ezt a számot rakják a pólyára, hogy amikor hozzák-viszik a babákat, akkor ne kelljen sokat keresgélni. 

Már ott van mellette Milla is :) Sajnos még nem jön tejci, pedig próbálta megszoptatni. Ilyenkor még cukros vizet vagy teát adnak a csecsemőknek.

Sietve felöltözök és kiveszem a hűtőből a vért, amit vinnem kell fagyaszttatni. elviszem a Krio laborjához, ahol átveszik tőlem és megkérnek, hogy várjak az eredményre. Idő közben a már napokkal előtte összekészített telefonszámcsokornak elküldöm a körSMS-t, hogy megszületett a kishercegnő. Nem írok bele direkt pontos adatokat, mert egy tejfakasztó bulit szervezek és szeretném ott tudatni mindenkivel, hogy mi a helyzet. Természetesen az emberek nagy rése visszahív, vagy üzennek, hogy márpedig azonnal áruljam el, hogy mekkora gyerek... "3400 gramm és 54 cm... "

Nagy nehezen a telefont némítva visszajutok a laborhoz, ahol közlik velem, hogy minden rendben van. A vér minősége megfelelő és a mennyiséggel sem lesz gond. SZUPI! Megtettem amit kellett, most már nyugodtan indulhatok  kórházba. Odafele menet veszek barbivizet és már libbenek is be a kórházajtón.

Először felmegyek az emeletre az egy fél napos ismeretségű Szilvitől elhozom a táskát és a maradék szendvicseket, majd megkeresem a 3-as kórtermet. Telefonálok neki, hogy ne zavarjam a bent éppen regenerálódó kismamákat.

Nyílik az ajtó és egy cuki kis hálóingben fáradt és elgyötört mosollyal, kitotyog az én HŐS PICI BEÁM. Először, csak egyedül jön ki, én beviszem a cuccokat és meglátom az ágy szélén pólyába pici lányunkat. Lepakolunk, majd nézem picit a pólyában lévő mini fejet és kezeket. Néma csend, csak a folyosóról lehet pici gőgicsélést hallani. Pár perc múlva nagy megkönnyebbüléssel elbúcsúztam a szoba társaságától, puszit küldtem pici lányomnak (nem fogdostam meg, mert nem akartam, hogy valami fertőzést elkapjon) és egy hosszú gyengéd ölelés után elváltam Beától.

Hatalmas mosollyal mentem végig a városon. aludnom kellett volna, de nem tudtam. Hajtott az ismeretlen érzés. Bementem a céghez, ahol már tudta mindenki, hogy mi történt éjszaka... Pár órát bóklásztam, talán valamit csináltam is, de lényegtelen, egyáltalán nem jártam ott lelkileg.

Délután visszamentem ismét a kórházba a lyányokhoz :) Ekkor már picit magabiztosabban jött ki hozzám Beya. Pár perc múlva ki is hozta magával az apróságot. Ez a látvány várt: 

 Illetve ezek a pici kezek! :)

Elmondhatatlan érzés volt a kezemben tartani azt a pii lényt, aki nemrég még anyu hasában volt. És egy éve még igazán tervben sem volt. CSODÁLATOS

Ezután jönnek majd a találgatások, hogy vajon kire hasonlít. Ki lehet az apaja? :)

Igazából első ránézésre főleg Beára hasonlít. A szája, a szeme. Az arca gödröcskéi és a homloka az emyém. Talán apám füle és mamám kezét kapta. Nagyon csinos hosszú lábai lesznek!

A bejegyzés trackback címe:

https://czikoramilla.blog.hu/api/trackback/id/tr411365082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Makifej 2009.09.10. 00:43:28

Szép hosszú ujjai vannak...és milyen hosszú itt a körme is! :-) Nagyon "csajszis" a kis törpike!

Gyungyuék 2009.09.10. 14:31:07

Hát Cziki!Ugye mondanom sem kell,hogy megint sikerült sírva fakadnom!:-)
De szerintem Mindenki meghatódik e blog láttán,aki ezeket már átélte!
Örülök,hogy Ti is közénk,azaz "családosok"közé tartoztok!Puszi Nektek!ÉS KITARTÁS!!!!!

Apuci (cziki) 2009.09.10. 23:42:46

@Gyungyuék: Remélem örömkönnyek voltak. Már alig várom, hogy a gyerekekkel együtt pisipogácsát gyúrjunk a homokozóban :)


süti beállítások módosítása