Czikora Milla világa...

Kicsi lányunk életének felejthetetlen pillanatait véssük az internetre, hogy ne maradjon ki egy részlet sem amikor kíváncsi lesz arra, hogy milyen is volt az amikor a világra jött. Illetve milyen mókás dolgokat csinált gyermekkorában. :) Elsődlegesen az Apuci szemszögéből megfigyelve az eseményeket, leírva a bgyerekneveléssel járó bénázásáokat... Ez a blog próbál információt adni azon kedves érdeklődőknek is, akik izgatottan várják a napi híreket, de nem akarnak zavarni telefonon minden percben :)

Utolsó kommentek

  • PCsilla: Nem írsz már nekünk? Milla lassan suliba megy és mi lemeradtunk :) Remélem jól vagytok! puszzzzz (2010.02.24. 17:17) Milla első karácsonya
  • .syl.: Helló:) Ha ez érdeklődés-felkeltésnek indult, oké, bejött, úgyhogy kíváncsian várjuk a posztot:) (2010.01.19. 08:22) Milla első karácsonya
  • PCsilla: Hello bello! Nagyon elvesztetek! Minden rendben? (2010.01.14. 14:47) Milla első karácsonya
  • JogászKa: Kérünk képet is mellékelni!!! :-))) A sztárság ezzel jár ám! ;-) Képeket akarunk!!! (2010.01.04. 11:49) Milla első karácsonya
  • JogászKa: Ez olyan cuki!!!! Nagyon meggyúrnám ;-) (2009.12.02. 14:37) Nahát! :)
  • Utolsó 20

Az első komoly bénázás és ijedtség

2009.09.10. 23:23 - Apuci (cziki)

Ezt a dolgot nem kicsit szégyellem, hanem nagyon! Mégis megosztom veletek, mert az a cél, hogy a legtöbb örömet és bánatot leírjam.

A történet a következő:

Apuci nagyon ügyesnek képzeli magát, már nagyon rutinos vén rókaként kezeli a 2 hetes csecsemőt. Az esetek többségében megdöbbentően jól ráérez a dolgokra és a kis törp meg is nyugszik a kezében, illetve jókat büfizik a vállán.

Tegnap estefelé történt. Hatalmas rottyanások után –aminek nagyon örültem- ellenőrzésnél megállapítottam, hogy a háta közepétől szinte a köldökéig sikerült picit összemaszatolnia magát J
Több sem kell a már ugye gyakorló apucinak, amikor érzi, hogy már nem fenyeget gáztámadás és picit nyugszik a baba előkapja tudományát és rávágja óvatosan a gyereket a pelenkázó asztalra - amit olyan szuperül és masszívan összeszerelt – és elkezdi a mutatványt.

-Először is elővesz egy tiszta pelust.

-Kibugyolálja a plusz kisnadrágból. Leteszi a fejéhez, mert ugye hamar visszakerül rá.

-Kikapcsolja az alsó 2-3 patentot és kiszabadítja bámulatos ügyességgel a babát forgatva a rugdalódzóból. Ezt feltűri a pocakig, hogy ne fázzon, de szabaddá váljon az út a műtéthez.

-Fogom a pelust és szépen kihámozom, miközben a lábacskáit egy kezembe fogom, hogy ne rugdosson menekülés közben bele az ajándékba, amit odatett nekünk.

-A fejénél elhelyezett kendőből kikap egyet, majd, innen onnan szuper mozdulatokkal takarítja le a dolgokat és gyönyörű tisztaságúra törölgeti a baba pici édes testét.

-Ezután felnyúl a kispolcra (ami a feje fölött van) és leveszi a popsi krémet. (Ahogy az lenni szokott ilyenkor nagyon rohan a gyerek mindenhova, így a kapálózások közepette igyekszi apuci mindent elkövetni, hogy kb. 8 felé figyeljen)

NEM SIKERÜLT!

Szóval mielőtt sikerült volna ellátni azt baba popsi finom kis bőrét, ami tényleg egy baba popsi J a krém dobozának levételekor, sajnos egy óvatlan mozdulattal lerántotta az egyik üvegcsét. Az üvegcse PONT A pici FEJÉRE esett.

Abban a másodpercben szerintem a lehető legtöbb szörnyűség végigszaladt az agyamban és még a sírás elött azonnal odakaptam a fejéhez. Hatalmas megdöbbenés volt pici Milla arcán, majd hatalmas üvöltésbe kezdet -Ezt nem is csodáltam.- A rettenetes érzést tovább rontotta, hogy a sírás miatt nagyon eltorzult az arca, illetve én idáiginál sokkal jobban torzultnak láttam. Teljesen kész voltam. Egy másodperc alatt átizzadtam a pólómat és kirázott a hideg is. Teljesen készen lettem, szinte sokkot kaptam. (mit sajnéltatommagam, mit élhetett át a baba?) Szerencsére Anyuci is pont ott volt a szobában, mivel rendszerint kétkedve, de máskor mindig elismerve figyelte az eseményeket.

Jelen körülmények között Beától azt vártam volna, hogy 3-szor jobban kétségbe essen, mint én, de nem ez történt. ( sajnos ez a tapasztalat. Amint egy nyikkanás van, azonnal rohan, hogy nehogy félrenyeljen a gyerkőc, vagy ne hergelje fel magát a sírással, mert nehezebb akkor megnyugtatni) Hihetetlen higgadtsággal nyugtatott két gyereket egyszerre –engem és Millát- …

Pár perc múlva cicire rakva megnyugodott a törpe és fel lehetett mérni a tényleges károkat. Szerencsére nem láttunk elváltozást, vagy csíkot. És bár eléggé kifárasztotta magát előző nap azzal a sok sírással, öklendezéssel és pukizással mégis úgy aludt az éjszaka, mint akit fejbe vertek…

Így történt, ez az igazság. Iszonyat béna voltam. Ezért lepakoltunk a feje fölül mindent és igyekszem mindent odakészíteni a művelet előtt, hogy nehogy még egyszer hasonló baleset legyen.

Azóta megosztottam a szörnyű eseményeket másokkal is és megnyugtattak, hogy ez még csak a kezdet és a gyerekeknek a legtöbb sérülést a szülők okozzák. Persze ez nem azt jelenti, hogy fasza gyerek voltam, hanem azt, hogy vigyázni kell nagyon, most már nem egyedül vagyok…

A körülményeket dokumentálva. Látható a polc, az üvegcse, a távolság és persze a szuper pelenkázó szatal-ágyikó. Itt már a lepakol és elpakolt eszközök, remélve nem esik semmi a le a polcról.

 

czikoramilla: 20090910422

A bejegyzés trackback címe:

https://czikoramilla.blog.hu/api/trackback/id/tr971374206

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása